Snabblänkar »
Telefoni/dator, Annan shopping/butiker, Bank/försäkring/mäklare, Betting/poker/casino, Bostad/trädgård, Bygg, Energi, Familj/Barn, Hemelektronik/spel, Hemsidor, Hälsa/skönhet, Jobb/utbildning, Mat, Medier, Mode, Motor, Nöje/fritid, Offentlig sektor, Resor (tåg,flyg osv), Semester, Sport/friskvård, Övrigt
Telefoni/dator, Annan shopping/butiker, Bank/försäkring/mäklare, Betting/poker/casino, Bostad/trädgård, Bygg, Energi, Familj/Barn, Hemelektronik/spel, Hemsidor, Hälsa/skönhet, Jobb/utbildning, Mat, Medier, Mode, Motor, Nöje/fritid, Offentlig sektor, Resor (tåg,flyg osv), Semester, Sport/friskvård, Övrigt
9 personer ville ha svar!
Företaget har svarat och vill-ha-svar-knappen är stängd.Men det är alltid öppet att kommentera.








Företagets svar
Hej.
Tack för att du tog dig tid att skriva till oss.
Uppsägningstiden för abonnemanget är 3 månader, bifogar punkt 6 ur villkoren för abonnemanget.
6.ABONNEMANGSPERIOD
Har ingen särskild Bindningstid överenskommits löper abonnemangsavtalet tills vidare med en ömsesidig uppsägningstid om tre (3) månader.Uppsägning av Avtal skall göras skriftligen. Begäran om portering av Abonnemang, som inkommer till Tele2, är att jämställda med uppsägning av abonnemang. Abonnemang som ej aktiverats av Kund kan inte porteras.
För att kunna portera ett abonnemang så krävs följande.
*Rätt kund som gör övergången.
*Ingen kvarvarande bindningstid.
*Abonnemanget ska vara aktivt.
Då det inte framgår några kunduppgifter på er som kund så kan jag inte svara för varför abonnemang blivit stängt. Av er berättelse att döma så verkar det som ni sagt upp abonnemanget innan portering skedde, Eller att vi inte informerades om att portering skulle ske.
Återkom till oss så ska vi hjälpa er så ni kan behålla ert telefonnummer.
Tack för att du tog dig tid att skriva till oss.
Uppsägningstiden för abonnemanget är 3 månader, bifogar punkt 6 ur villkoren för abonnemanget.
6.ABONNEMANGSPERIOD
Har ingen särskild Bindningstid överenskommits löper abonnemangsavtalet tills vidare med en ömsesidig uppsägningstid om tre (3) månader.Uppsägning av Avtal skall göras skriftligen. Begäran om portering av Abonnemang, som inkommer till Tele2, är att jämställda med uppsägning av abonnemang. Abonnemang som ej aktiverats av Kund kan inte porteras.
För att kunna portera ett abonnemang så krävs följande.
*Rätt kund som gör övergången.
*Ingen kvarvarande bindningstid.
*Abonnemanget ska vara aktivt.
Då det inte framgår några kunduppgifter på er som kund så kan jag inte svara för varför abonnemang blivit stängt. Av er berättelse att döma så verkar det som ni sagt upp abonnemanget innan portering skedde, Eller att vi inte informerades om att portering skulle ske.
Återkom till oss så ska vi hjälpa er så ni kan behålla ert telefonnummer.
Företaget svarade 2009-02-23 08:25:26
Företaget svarade efter 1 dagar.
Kommentarer
ni och era hantlangare bör granskas det är öppenbart något fel när man inte kan få tillbaka sin telefon
Rapportera
Rapportera
svineri ni verkar inte kunna ert jobb
Rapportera
Rapportera
jag tänker inte betala 3 månader 377kr har skickat allting till PTS så får dom se till så era krimminella metoder upphör
Rapportera
Rapportera
vad då ångrade mig skulle så klar ha gjort det första dagen när modemet kom men ringde och sa att mitt gamla upphörde den 9 februari 2011 (telia) men när hemtelefon 01575073 stängdes från telia så provade jag mobila bredbandet med hemtelefon som inte håller för dålig mottagning
Rapportera
Rapportera
moralen i tele 2 är noll har varit utan hemtelefon i snart 2 månader de gör allt för att jävlas ångrade mitt byte till deras fejkade mobila med hemtelefon kom överens om att starta den 9 februari 2011 då mitt gamla upphörde,snart nog stänge telia som jag har innan min hemtelefon så jag testar tele 2 för att kunna ha en hemtelefon men ser att 3 g är fejk och skickar tillbaka skiten provar telenor som är samma skit och nu sitter jag utan hemtelefon priset man får betala när man anlitar brottslingar
Rapportera
Rapportera
My god!!!
I dont know how i ended up on this thread but...i have been laughing so hard now for 30 minutes, i think i need to go to the emergency for stomach pains.....
This thread is sooo insane....but sooo hysterical!!
Thank you lily1, 2 or 3 or whomever you are and all the super commenters with an fantastic sense of humor.....and/or temper!!
The ambulance is on route.
Rapportera
I dont know how i ended up on this thread but...i have been laughing so hard now for 30 minutes, i think i need to go to the emergency for stomach pains.....
This thread is sooo insane....but sooo hysterical!!
Thank you lily1, 2 or 3 or whomever you are and all the super commenters with an fantastic sense of humor.....and/or temper!!
The ambulance is on route.
Rapportera
Det här var nog den mest sinnessjuka tråd jag någonsin besökt.
Rapportera
Rapportera
Men hallå, vilken operatör du än går till så har dom 3 mån uppsägning!!!! läs på innan du skaffar!!! och tänk på det om du ska byta från telia me!!
Rapportera
Rapportera
Då jag inte annvänder detta nick längre är detta inte jag :)
Rapportera
Rapportera
???: Bara den som vet vad "det" handlar om kan förstå vad jag menade!
Rapportera
Rapportera
En som vet:
Du får nog se till att använda dig av lite bättre meningsbyggnad och vettig svenska för att någon skall begripa ditt inlägg
Rapportera
Du får nog se till att använda dig av lite bättre meningsbyggnad och vettig svenska för att någon skall begripa ditt inlägg
Rapportera
Som Abbas säger, man borde stämma Tele2 föratt de gör mig Psykisk dåligt! FS har precis efter min anmälan tagit bort en mycket dum kommentar från en av de dumma personer som "inlägger sig" på FS. Bra Gjort!
Rapportera
Rapportera
Enda sättet att hålla trollet levande är att föda det, abbas.
Rapportera
Rapportera
lily..
Du måste ha allvarliga problem .. SLUTA nångång... Skapa en blogg elr nått som dukan smutskasta Tele2 på så ska du se hur många som kommer att bry sig om vad du tycker ... Vi på Fs har förstått vid det här laget att du är missnöjd och förbannad på Tele2 så SN�LLA låt andra här på fs ha sina trådar ifred från dig... Ser man bara en kommentar från dig så tröttnar ialf jag på den tråden direkt ... Sorry uttrycket men du är smått Psyko Lily
Rapportera
Du måste ha allvarliga problem .. SLUTA nångång... Skapa en blogg elr nått som dukan smutskasta Tele2 på så ska du se hur många som kommer att bry sig om vad du tycker ... Vi på Fs har förstått vid det här laget att du är missnöjd och förbannad på Tele2 så SN�LLA låt andra här på fs ha sina trådar ifred från dig... Ser man bara en kommentar från dig så tröttnar ialf jag på den tråden direkt ... Sorry uttrycket men du är smått Psyko Lily
Rapportera
MacLover: Var det du som hade de där nicks därför du vet när någon fakenickar alla de där nicks som du vet vilka och som du anmälde? Och när man inte har reggat så tillhör det ingen! Det var bra att pensonen har fakenickat så fick han er på kalla fötter!
Rapportera
Rapportera
Fult människa! Du är Galen! Ingen bryr sig om er heller. jag skriver som jag vill!
Rapportera
Rapportera
Så nu anklagar du mig för att jag fakenickat? jag råkade själv ut för det så samt att jag var den som till fs anmälde många inlägg som var under fakenick. Du vet lily fs kan kolla upp ip adresser om dom nu skulle vilja. Men det är bra med dig nu. Lägger inte mer tid på dig och dina paranoida patetiska små tankar. Lycka till i livet och glöm ej din aluhatt när du går ut.
Rapportera
Rapportera
Som någon säger, ingen vill höra någon annan klaga för mycket. Som Fairshopping har skrivit i deras policy: Vill man inte läsa någon annans inlägg, så struntar i det. Varför bryr man sig och sedan blir man irriterad? Viss bryr man sig ändå?
Rapportera
Rapportera
Lily,
Som Krauser påstår är det ingen och jag menar INGEN som vill höra vad du har att säga längre.
Det enda du ville vara säkert att berätta att Tele2 gjort fel mot dig och nu har du gjort så gå vidare. Folk får ta ställning om de håller med dig eller ej. Sluta smutskasta nu. Orkar inte läsa om vad du har att säga längre.
Rapportera
Som Krauser påstår är det ingen och jag menar INGEN som vill höra vad du har att säga längre.
Det enda du ville vara säkert att berätta att Tele2 gjort fel mot dig och nu har du gjort så gå vidare. Folk får ta ställning om de håller med dig eller ej. Sluta smutskasta nu. Orkar inte läsa om vad du har att säga längre.
Rapportera
MacLover: Din skojare som började låtsas vara mig har ingen rätt att prata allvarligt med mig här.
Rapportera
Rapportera
Men seriöst lily håll dig till din egna tråd som du skapat, du har gång på gång sagt att du ska sluta föra ditt lilla paranodia krig vidare. Men du kan seriöst inte sluta. Du är sjukligt manisk, snälla håll dig till din egen tråd då du inte bidrar med nått i andras trådar.
Jag har seriöst inte sett dig skriva nått konstruktivt sedan du började florera på denna sida.
Rapportera
Jag har seriöst inte sett dig skriva nått konstruktivt sedan du började florera på denna sida.
Rapportera
"Krauser, 2009-02-24 15:16:17:
lily: Enligt Fairshopping själva, i en konversation mellan dem och mig, så ligger det bara kvar i dessa rankningslistor i en månad. "
Det stämmer detta eftersom jag mejlat till Niklas och frågat en gång till om det stämmer att tråden finns bara på topplistan en månad. Det var lite misstag av honom att inte gav mig rätt svar från början därför blev det lite strul. men jag beklagar detta!
Rapportera
lily: Enligt Fairshopping själva, i en konversation mellan dem och mig, så ligger det bara kvar i dessa rankningslistor i en månad. "
Det stämmer detta eftersom jag mejlat till Niklas och frågat en gång till om det stämmer att tråden finns bara på topplistan en månad. Det var lite misstag av honom att inte gav mig rätt svar från början därför blev det lite strul. men jag beklagar detta!
Rapportera
Har mejlat Nicklas, han kunde inte nämna några dåliga kommentarer eller ord som skulle strida mot deras policy.
Rapportera
Rapportera
Krauser: jag skriver inte för att be om er råd eller synpunkter. Jag vill att vanliga komsummenter ska läsa den.
Rapportera
Rapportera
lily: Uppror? Lever du verkligen med så kraftiga inbillningar? Oavsett vad fallet är så orkar jag, tillsammans med alla andra, inte med dig längre. Du får hållas bäst du vill, jag kommer inte lägga någon vikt vid vad du skriver längre.
Adjö.
Rapportera
Adjö.
Rapportera
Det var då efter att Tele2 anmälde mina kommentarer för de var rädd för att folk gör uppror!
Rapportera
Rapportera
"Klaga så det hörs!" de skrev ju det. De har accepterat mitt klagomål och lagt upp på sidan, då betyder att de har inte sencurerat mina ord i den. Varför i all världen ska de ta bort efter att jag la in en kopy av ett tidigare inlägg där det stod om bedrägeri med bandinspelning, manipulation av bandet, och sedan skulle jag lägga av. varför precis i den stunden? det kan man undra.
http://www.fairshopping.se/viewopinion.asp?opinionid=3080
Rapportera
http://www.fairshopping.se/viewopinion.asp?opinionid=3080
Rapportera
lily: Ja, Fairshopping är ett företags som bedriver kommersiell verksamhet. Kommer detta som en överraskning för dig? Trodde du att de var ett statligt verk, eller kanske bedrev välgörenhet?
Men ja, det är bara slöseri med tid från din sida, det håller jag verkligen med om. Kul att vi fann lite gemensam mark.
Rapportera
Men ja, det är bara slöseri med tid från din sida, det håller jag verkligen med om. Kul att vi fann lite gemensam mark.
Rapportera
Jag tror nog att de blir arga och radera bort mina kommentar snart. Men ja ja... jag behöver inte finnas kvar på denna sajt ändå. Det är bara slöseri med tid.
Rapportera
Rapportera
De driver för sin egen vinning när Tele2 betalar mycket för reklam såklart vill man dämpa den effekten när det blir dåligt för Tele2. Alla andra som motsätter mig är enstaka från tele2 med många olika användarnamn. Ni inser inte själva att ni fördjärva mänskligheten och folket förtroende.
Rapportera
Rapportera
lily: Jag är mycket skeptisk till att din maniska personlighet tillåter att du slutar tillkalla uppmärksamhet i tid och otid här. Men vi får väl se, det händer inte ofta, men jag kan ha fel.
Rapportera
Rapportera
lily: Denna site ägs och drivs av Fairshopping, vill de inte ha ditt material på sidan så är det upp till dem, inte dig. Du vill straffa dem för detta, vilket tyder på att du inte förstår hur sidan fungerar eller vad som gäller.
Då ingen bryr sig om vad du tycker i några frågor så fyller dina trådar och inlägg heller inget syfte. Du har förverkat ditt förtroendekapital här på Fairshopping. Således blir allt det du påstår och säger tämligen oanvändbart, och jag misstänker att du vet om detta själv, men bara vill vara med och synas, helt enkelt. Annars skulle du inte spamma som du gör i alla trådar du kommer över, då skulle du lägga åtminstone lite energi på att vara saklig och faktiskt tillföra diskussionen något.
Om du hoppas på att användare på den här sidan ska lära sig något och ta till sig av informationen, sluta svärta ner alla trådar med din närvaro och låt besökarna lära sig själva. För din medverkan har helt motsatt effekt, jag är helt säker på att många med mig fått en mer positiv syn på Tele2 på grund av dig och ditt beteende. Och det var väl inte riktigt vad du tänkt dig?
Rapportera
Då ingen bryr sig om vad du tycker i några frågor så fyller dina trådar och inlägg heller inget syfte. Du har förverkat ditt förtroendekapital här på Fairshopping. Således blir allt det du påstår och säger tämligen oanvändbart, och jag misstänker att du vet om detta själv, men bara vill vara med och synas, helt enkelt. Annars skulle du inte spamma som du gör i alla trådar du kommer över, då skulle du lägga åtminstone lite energi på att vara saklig och faktiskt tillföra diskussionen något.
Om du hoppas på att användare på den här sidan ska lära sig något och ta till sig av informationen, sluta svärta ner alla trådar med din närvaro och låt besökarna lära sig själva. För din medverkan har helt motsatt effekt, jag är helt säker på att många med mig fått en mer positiv syn på Tele2 på grund av dig och ditt beteende. Och det var väl inte riktigt vad du tänkt dig?
Rapportera
Om rankningen ligger bara en månad så behöver jag inte anstränga mig och besvära mig på Fairshopping. Det finns bättre ställen som jag kan vända mig till. Fairshopping är ändå ett företag som ta emot pengar från annonser så jag tror knappast att de är neutralt.
Rapportera
Rapportera
Jag vill synas? inte i mitt eget namn? jag vill varna folk att inte åka på samma lurendrejeri som telefonförsäljare försöker lura folk som sedan man inte ska kunna dra sig ur. Sedan försöker Tele2 lura mig igen med mera kostnader. �r det det du menar att jag vill synas? Jag har skrivit mejl till Fairshopping och de vägra lägga tillbaka min tråd. Så vad var det du snackar om en månad eller inte. Varför har han Nicklas svara mig att det var de som anser att det var några kommentarer olämpliga, medan du påstår något annat?
Rapportera
Rapportera
lily: Enligt Fairshopping själva, i en konversation mellan dem och mig, så ligger det bara kvar i dessa rankningslistor i en månad.
Vem tror du att du straffar genom att vara så manisk och larvet hämndlysten, egentligen? Ingen här på FS har sätter något som helst förtroende eller tillit till något du skriver, så jag ser ärligt talat inte vad du vill uppnå utöver att synas.
Rapportera
Vem tror du att du straffar genom att vara så manisk och larvet hämndlysten, egentligen? Ingen här på FS har sätter något som helst förtroende eller tillit till något du skriver, så jag ser ärligt talat inte vad du vill uppnå utöver att synas.
Rapportera
Det är inte sant Krauser. De har olika kolummer för olika kategori. Min tråd hade 120 kommentarer som inte ska försvinna om det ligger kvar i den kategori. jag har skrivit till dem, de sa att några kommentarer var olämpliga så jag undra varför de inte tar bort vissa kommentarer och sensurera vissa ord. varför har de tagit bort hela tråden? Eller kanske var det så att Tele2 är den största kunden som betalar mest reklam för dem?
Rapportera
Rapportera
lily: Trådarna försvinner efter en viss tid, så är det med alla trådar. Annars skulle alltid samma trådar ligga i den listan. Med andra ord kan du rikta din förföljelsemani åt andra håll.
Rapportera
Rapportera
Jag skulle ha varit nöjd att mitt uppdrag på Fairshopping färdigt men de tog bort min tråd från de mest kommenterat fält så jag ångrar mig. Ska skicka flera tråd till dem!
http://www.fairshopping.se/viewopinion.asp?opinionid=3080
Rapportera
http://www.fairshopping.se/viewopinion.asp?opinionid=3080
Rapportera
N�MEN ser man på .... �r du här med Lily va roligt att se dig det var länge sen NOT
Rapportera
Rapportera
de här klagomålen är så tröttsamma. Fairshopping skulle stiga i anseende om man gallrade bort klagomål som såhär självklart bygger på att konsumenten försöker rida på sin egen okunnighet.
Rapportera
Rapportera
Jag tror att det är LZ som har de här nicks därför kan han påstå att det var jag. Sluta göra narr om trådskaparna. Jag är en av de som drabbats av skojaren. läs längre ner!
Rapportera
Rapportera
du är boven
Rapportera
Rapportera
Läs längre ner på tråden så inser ni vem är boven! den 4:e-5:e kommentaren nerifrån.
Rapportera
Rapportera
LZ: Vad vet du om olika nick? det var kanske du som var boven bakom!
Rapportera
Rapportera
Ja lily sluta använda massa andra nicks och sluta göra narr av tele2 !
Rapportera
Rapportera
Jag tycker också som MacLover. Man ska inte fejkar med många nick för att det ska se ut som om många personer som står på samma sida med samma åsikter. Som t.ex i min tråd där en och samma person använde många nicknamn och skällde på mig.
Rapportera
Rapportera
Reggad och klar. Tycker som Krauser att det ska reggas för att få skriva. Det blev det naturliga steget antar jag.
Rapportera
Rapportera
Orka någon fake nikar på väldigt många olika inlägg just nu nu.
Rapportera
Rapportera
Ni från Tele2 är ju dagisbarn allihop när ni använder olika nicknamn för att skälla på kunder som klagar. Tror ni att vi inte vet om det?
Rapportera
Rapportera
En fråga
�r inte detta en sida som är till för goda råd och hjälp vid problem och inte en sida för dagis barn?
Rapportera
�r inte detta en sida som är till för goda råd och hjälp vid problem och inte en sida för dagis barn?
Rapportera
MacLover: Tror inte du vet vad du snackar om ärligt talat. Nej Tele2 stänger inte av ett abonnemang när kunden ska portera sitt nummer till en ny operatör utan det är nya operatören som sköter allt och när allt är klart då stänger Tele2 ner abonnemanget då det är ganska så omöjligt att ha samma nummer hos två olika operatörer.
Rapportera
Rapportera
Var det dina falska nick som blev förstörda? Trodde det var MacLover som har förstört det för dig!
Rapportera
Rapportera
vad är det med folk?
Rapportera
Rapportera
Sucram: Men lilla Lily, hur står det till? Förstår du att du förstör för alla andra här?
Fairshoppingteamet: Snälla, snälla blocka Lilys/ Insiders/ Sucrams Ip, om möjligt. (om det är samma) Det börjar bli plågsamt.
Rapportera
Fairshoppingteamet: Snälla, snälla blocka Lilys/ Insiders/ Sucrams Ip, om möjligt. (om det är samma) Det börjar bli plågsamt.
Rapportera
Insider: Nej Lily, du jobbar inte på Tele2. Lägg ned.
Rapportera
Rapportera
Bästa alternativet är att man säger upp abonnemanget utan att berätta om operatörbytet. Då tror jag att de inte gör något konstigt. Innan de stänger av helt så får du säga till Telia att göra bytet för dig. De sköter det maskinellt utan att någon behöver beröras.
Rapportera
Rapportera
�rligt talat. Tele2 borde man dumpa! Jag jobbar hos de men börjar bli trött på hur de behandla kunder.
Rapportera
Rapportera
Vi vill grilla människor som gör oss ledsna.
Rapportera
Rapportera
Björn N.; Du är med förlov sagt lite otydlig i frågan om "uppsägning av abonnemang"
Kundens: "Men när jag skulle byta till Telia fick jag krav på att betala 3 mån. Uppsägning och samtidigt stängde man ned mitt nummer.
Tele2 tar alltså betalt för nästkommande tre månader men stänger av kund från att kunna ringa under dessa månader. �r detta gällande policy hos Tele2?
Rapportera
Kundens: "Men när jag skulle byta till Telia fick jag krav på att betala 3 mån. Uppsägning och samtidigt stängde man ned mitt nummer.
Tele2 tar alltså betalt för nästkommande tre månader men stänger av kund från att kunna ringa under dessa månader. �r detta gällande policy hos Tele2?
Rapportera
Rättelse: Det är inte Tele2's policy att stänga ett abonnemang om kund informerat att han/hon ska byta operatör. Policyn är att abonnemanget ligger öppet tills det att Kund porterat (Kund har dock 3månaders uppsägnings tid ). Om kunden Inte porterar ut kommer abonnemanget att finns kvar hos Tele2 tills det att kund själv ringer in och informerat annat.
Rapportera
Rapportera
Tvivlar starkt på att Tele2 bara ska ha stängt av hans abonnemang utan vidare. Kan tänka mig att "kunden" ringde in och ville säga upp sitt abonnemang och inte nämnde att han skulle byta operatör. Självklart ska då Tele2 stänga av abonnemanget och inte låta det vara öppet.
Rapportera
Rapportera
F*n vad fult att Tele2 bara stänger av hennes abonnemang när de vet att hon ska byta operatör!
Rapportera
Rapportera
�rligt talat f*n vad kasst klagomål, en operatör får INTE förlänga din bindningstid om du inte tar del av ett nytt erbjudande eller förlänger ditt abonnemang med ny telefon. Men dom flesta operatörerna har 3 månaders uppsägningstid i dagsläget så du får helt enkelt skylla dig själv för att ha så bråttom. Antigen väntar man ut sina 3 månader eller tar en slutfaktura vilket i ditt fall blir 499x3.
Rapportera
Rapportera
Självklart blir vi alla från Tele2 irriterade när du smutskastar oss så mycket
Rapportera
Rapportera
Just detta inlägg är ett bluff!
Citat:
"lily2, 2009-02-22 18:14:00:
Jag svamlar väldigt mycket. Trots att mitt svenska inte så bra är försöka jag lura företagen och jag bli sur på att företagen lurar mig."
Det är fult att låtsas vara lily2 här!
Rapportera
Citat:
"lily2, 2009-02-22 18:14:00:
Jag svamlar väldigt mycket. Trots att mitt svenska inte så bra är försöka jag lura företagen och jag bli sur på att företagen lurar mig."
Det är fult att låtsas vara lily2 här!
Rapportera
Nej, slutar den här lily2 är bluff! från o med nu andvänder jag inte lily2
Rapportera
Rapportera
Jag svamlar väldigt mycket. Trots att mitt svenska inte så bra är försöka jag lura företagen och jag bli sur på att företagen lurar mig.
Rapportera
Rapportera
Vad svammlar du i Lily.
Rapportera
Rapportera
3 månaders uppsägningstid är riktigt. Men vill man lösa detta smidigt så måste du tala med Telia så att de flyttar över dig till dem medan du betalar sista 3 mån, utan att säga ett ord till Tele2. Vill du ha kvar ditt nummer så måste du låtsas att du vill ha kvar abonnemanget så att de kopplar upp dig igen, sedan du i smyg byta operatör. När du har lyckats, ring och säg upp dig hos dem. Så gjorde jag! :)
Rapportera
Rapportera
3 månaders uppsägningstid har man alltid. Bara kolla allmäna vilkoren i avtalet, vilket du har skyldigt het i att läsa.
Rapportera
Rapportera
Rolle011: Tre månaders uppsägningstid är standard i dagsläget, är du helt säker på att det inte stod på avtalet?
Rapportera
Rapportera
Rapportera kommentaren:
Veckans fråga
Har möjligheten att handla via internet ändrat dina konsumtionsvaror?
Pål Burman, VD, Fairshopping.se.
Innovativ kundvård på webben - när kundklagomål blir affärsutveckling.
Klicka här för att se klippet!
Se Fairshoppings VD prata om uppsökande kundvård!
Klicka här för att se klippet!
............................................
Hur besvarar jag som företag ett inlägg på Fairshopping?



Falsk bindningstid, Tele2
Jag har inte skrivit på något avtal utan här pressar Tele2 på att så här är det, men det var inte så när jag gick med i Tele2.
Är det fler som tycker man blir lurad av Teleföretagen?
Relaterade länkar från Fairshopping:
Mer om Tele2 hos
Mer om Tele2 hos Realtid
Share
Tweet
Skickat till Tele2 2009-02-22 02:15:13